Sunday, April 17, 2011

EAT (part II) : Restoran Nasi Vanggey..

Kisah seterusnya, aku akan bercerita pasal Restoran Nasi Vanggey… Misi kali ini dijalankan dengan 4 orang jejaka yang nak balik bercuti hari Jumaat 01 April 2011. Aku, Adib, Rani dan Ikmal adalah pemegang watak penting dalam misi ini… bermula pada hari jumaat setelah selesai kelas, pergerakan dari Butterworth pada jam 1145pg.. 

Adib

Rani

Ikmal

Aku
Aku yang jadi driver ke Kuala Lumpur, dh memang aku minat so aku menawarkan diri..Ikmal selaku jurupandu arah..sementara tuan punya kete, Rani merehatkan diri sementara perjalanan die dari KL ke Muar plak..Perhentian kami akan ke Masjid sekitar Bandaraya Ipoh sebelum ke misi ktorang..Sampai di perhentian pertama tepat jam 1.40ptg..yang besh nye ade pakcik motor escort ktorang..tolong tunjukkan jalan nk ke masjid..hehehe

Setelah selesai tanggungjawab menunaikan solat jumaat, ktorang ke lokasi misi..bersesuaian dengan keadaan perut yang kosong ni..asyik bunyi angin je..
Dengan bantuan GPS Garmin ktorng berjaya menjejak kan kaki ke Restoran yang di maksudkan..

Bergambar tuk kenangan

suasana kedai yang bersih

Order makanan seperti biasa nasi+ayam+telur rebus..pasal nak compare harga.. so far ktorang memang puas hati makan kat cni..cukup kenyang..Secara keseluruhan aku bagi 3 bintang..walaupun makanan nya memg sedap tapi jika diambil kira harga memg bintang tu aku kurangkan sket..hehe, so layan pics ni k…

ni yang Adib punye

xsabar nak makan ni..

Licin tu..alhamdulillah

gaya kiut lepas makan

harga makanan setiap sorang yang hampir je harga

Setelah abis makan, ktorang teruskan perjalanan ngn aku yang drive sampai ke kl..Aku xtaw nk taip pe lagi..pasal pas ni ade info yang besh aku nk critakan..berkenaan dengan TRAVEL.

sampai di kl sekitar jam 5ptg


No comments:

Post a Comment